Berlingske Business

Marketing-komet kommer til Kødbyen

verdenskort

Ve Interactive, der leverer retargeting og programmatic løsninger til e-handlere i hele verden fra 26 kontorer i bl.a. London, Tokyo, Boston og Sao Paulo, åbner nu også kontor i Kødbyen i København. "No Cure No Pay" er forretningsmodellen.

Internationalt tæller kunderne fx Miinto, AirBerlin og Topman.

- Dansk e-handel vokser meget hurtigt lige nu og vi har identificeret Danmark som et marked med et meget stort potentiale for os. Vi kan se en stor efterspørgsel på produkter, der kan hjælpe e-handlere med at målrette marketing til individer snarere end målgrupper igennem hele det online købsflow for at få højere ROI på marketingbudgettet, lyder det fra nordisk direktør i Ve Interactive Johan Hagenfeldt i en pressemeddelelse, skriver Markedsføring.

Ve Interactive blev grundlagt i London i 2009.

I dag har Ve Interactive udvidet forretningen, så både retargeting, remarketing, on-site interaktion og programmatic display ads kan aktiveres med virksomhedens script.

09BUSe-handel.jpg

- Vi har samlet de her kraftfulde teknologier i en platform, som kan aktiveres med et kort script. Dette, kombineret med en ”no cure, no pay”-forretningsmodel og et enormt dygtigt team, har været altafgørende for de gode resultater vi har hjulpet vores kunder med at skabe, lyder det fra Johan Hagenfeldt.

Ve Interactive vil åbne kontor i Kødbyen i København midt april. Den danske afdeling er en del af Ve Nordic, der servicerer kunder i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Island.

Virksomheden blev grundlagt i London i 2009, og har i dag kontorer i 26 lande hvorfra de servicerer over 6.000 B2B kunder på 20 forskellige sprog.

pix-Margrethe Vestager

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen