Berlingske Business
For abonnenter

Løjtnanten skal holde sammen på reklamegigant efter skandale

Topfoto
Mark Read, der er bekræftet som ny topchef for reklamegiganten WPP, deler ikke sin forgænger Sir Martin Sorrells omgang med offentlighedens søgelys. Her forlader han den årlige generalforsamling i London i juni 2018, der var en stormfuld omgang i kølvandet på den dramatiske afsked med Sir Martin to måneder før. »Kan én mand lede virksomheden? Ingen kan lede den, som han gjorde,« sagde Mark Read efter mødet. Nu følger han sin egen stil. Foto:

Portræt. Mark Read er bekræftet som ny topchef for reklamegiganten WPP, der i mange år var synonym med grundlæggeren Sir Martin Sorrell, som i foråret forlod foretagendet i vanære. Kan efterfølgeren holde sammen på trådene?

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen