Berlingske Business

Kreative talenter søges

pix-vitamindrik

Ny Twitter-kampagne for Coca-Colas vitamindrik, Glacáu Vitaminwater opfordrer unge kreative talenter til at dele deres ideer med en række ditto personligheder - en af dem er dansk. Viser man opfindsomhed, venter et trainee-forløb forude.

Kan du brænde igennem - eller ”shine bright”, som det lyder på engelsk. Sådan lyder spørgsmålet i en ny kampagne for Coca-Cola-gruppens vitamin-drik Glacéau Vitaminwater, hvor unge håbefulde kreative opfordres til at smide deres ideer på bordet og få dem bedømt af en professionel. Det skriver Markedsforing.dk

Kampagnens overordnede tagline lyder: ”Create”, ”collaborate” og ”shine bright”.

Fremgangsmåden er simpel. Mener man at have et kreativt potentiale, skal man gå ind på kampagnens hjemmeside og finde frem til den kreative personlighed, som mener at kunne imponere. Herefter løser man en konkret udfordring, som skal postes via Twitter med hashtagget #shinebright.

Glacéau Vitaminwater er således gået sammen med seks personligheder inden for mad, ​​mode, musik design og fotografi, som skal få de unges ideer til at blomstre og dele deres hemmeligheder til at få ideer ud i livet.

Blandt de seks personligheder finder man endda et dansk islæt, Trine Kjær, som bl.a. står bag bloggen Trines Wardrobe.

Kampagnen kulminerer i midten af august, når de seks mentorer via Twitter offentliggør, hvem de vælger at arbejde sammen med.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen