Berlingske Business

Karsten Ree smider millioner i nyt sladderblad

Billede
Erhvervsmanden Karsten Ree har plukket nogle af branchens mest erfarne ugebladsjournalister til et nyt ugeblad. Foto:

Millionæren Karsten Ree, der blev milliardær på salget af Den Blå Avis, dykker igen ned i pengepungen og skyder millioner i et nyt ugeblad.

Erhvervsmanden Karsten Ree har plukket nogle af branchens mest erfarne ugebladsjournalister til et nyt ugeblad.

Det kommer til at hedde »Tæt på« og skal konkurrere med blandt andet Se og Hør og Her & Nu. Karsten Ree har i den forbindelse netop allieret sig med flere af konkurrenternes tidligere ansatte.

Erling Tind Larsen, der stoppede som chefredaktør hos Her & Nu tidligere på året, sætter sig i chefstolen som administrerende direktør, mens Per Kuskner, der var hos Se & Hør frem til 2010 og i øjeblikket er ansat som nyhedschef på Her & Nu, bliver chefredaktør for det nye ugeblad.

12BUSree2-201336.jpg

En anden Se & Hør-mand - Per Bugge - hentes ind som redaktionschef, mens journalist Nikolaj Vraa, der flittigt har leveret forsider til Her & Nu, også bliver en del af Karsten Rees nye hold.

Karsten Ree har tidligere haft held med lignende investeringer. Blandt andet tjente han en formue på salget af Den Blå Avis, som er en af Danmarks førende formidlere af privat køb og salg.

Tæt På skal efter planen udkomme på onsdage, hvor de to andre gossipblade også er på gaden. Første udgivelse er sat til den 16. november.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen