Berlingske Business

Karsten Ree smækker kassen i og lukker ugeblad

tirsdag
Ugebladet Tæt På havde et underskud på 14 millioner kroner sidste år. I år ventes minus på 18 millioner. Karsten Ree Holding ejer 51 procent af aktierne i ugebladet. Foto:

Ugebladet Tæt På havde et underskud på 14 millioner kroner sidste år. I år ventes minus på 18 millioner.

København. Med udsigt til et underskud på 18 millioner kroner i år har rigmanden Karsten Ree smækket kassen i for ugebladet Tæt På.

Det skriver Ekstra Bladet.

- Selv en mand med dybe lommer får på et tidspunkt nok af at tabe penge, siger ugebladets direktør, Erling Tind Larsen, til Ekstra Bladet.

Tæt På tabte 14 millioner kroner sidste år, og i år ser underskuddet altså ud til at blive endnu større.

Karsten Ree Holding ejer 51 procent af aktierne i ugebladet, mens resten er fordelt mellem Erling Tind Larsen, chefredaktør Per Kuskner, redaktionschef Peter Bugge og nyhedschef Nikolaj Vraa, skriver Ekstra Bladet.

Tirsdag er sidste dag, Tæt på udkommer. Ifølge direktøren sker det med et brag af en historie.

- Vi afslører, at prins Nikolai har fået en kæreste og vi har billeder og det hele. Så vi slutter med et brag og det er en god fornemmelse - trods alt, siger Erling Tind Larsen til Ekstra Bladet.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen