Berlingske Business

Jyllands-Posten får ny erhvervsredaktør

pix-jylland
Morten Bundgaard kommer fra en stilling som souschef for Jyllands-Postens erhvervsredaktion.  Foto:

I det nye år bliver Morten Bundgaard ny erhvervsredaktør på Jyllands-Posten.

Ved årsskiftet vil en anden erhvervsredaktør sidde og styre Jyllands-Postens lyserøde sider Erhverv og Økonomi. Det bliver den 36-årige Morten Bundgaard, der overtager stillingen fra avisens chefredaktør Steen Rosenbak. 

Steen Rosenbak er tilfreds med den nye ordning, der skal været med til at højne Jyllands-Postens erhvervs-gren endnu mere. 
 
»Jyllands-Posten har ambitioner om at levere den med afstand mest indsigtsfulde og dybdeborende erhvervsdækning herhjemme og udnævnelsen af Morten Bundgaard er et naturligt næste skridt for at sikre, at vi også i fremtiden er gearet til at udbygge den opadgående kvalitetskurve, som læserne ønsker. Morten Bundgaard er en inspirerende redaktionel leder og har i sine hidtidige otte år på Jyllands-Posten overbevist om, at han rummer alle de kvaliteter, der skal til for at forny journalistikken i respekt for de klassiske journalistiske dyder, som vi aldrig vil købe på,« siger chefredaktør Steen Rosenbak til epn.dk.
mandag - Per Mikael Jensen


Morten Bundgaard er godt inde i Jyllands Postens erhvervsdel. Han har siden 2005 været ansat på erhvervsredaktionen. For to år siden blev han souschef for redaktionen. 
 
»Jeg ser meget frem til at medvirke til at videreudvikle Jyllands-Postens erhvervsjournalistik yderligere i pagt med læsernes behov. Journalistikken befinder sig i en periode med behov for konstante forandringer og forbedringer, og Jyllands-Posten skal fortsat være branchens frontløber, når det handler om at levere kvalitetsjournalistik om erhvervslivet og økonomien,« siger Morten Bundgaard til epn.dk
pix-Trads

politiken_lidegaard-Business

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen