Berlingske Business

Han er Stein Bagger på film

Han er Stein Bagger på film - 1
Foto:

Brugerne har talt. Se hvem der passer perfekt til rollen som Stein Bagger, når de danske biografgængere skal en tur i leasingkarrusellen.

Filmproducenten Kim Magnussen behøves ikke at bruge tid og penge på en stor casting til filmen om Stein Bagger.

Brugerne af Business.dk har talt. Ulrik Thomsen er den helt rigtige til rollen som storsvindlende IT-direktør. Er han optaget af andre opgaver er Lars Bom det næstbedste valg, efterfulgt af TV-værten Jesper Steinmetz.

Filmproducenten Kim Magnusson har købt rettighederne til bloggeren og journalisten Dorte Tofts personlige beretning om Stein Bagger-sagen "Bedrag - Om IT Factory, grådighed og magtsyge", som hun har skrevet i samarbejde med journalist Henrik Tüchsen.

Også Zentropa arbejder også på en Stein Bagger-film. "Troldmanden"

Stem selv og se resultatet her

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen