Berlingske Business

Gyldendal køber forlagsaktiviteten i Nyt Nordisk Forlag

Gyldendal
Arkivfoto: Gyldendal. Foto:

Gyldendal-koncernen har med virkning fra 30. juni købt forlagsaktiviteten i Nyt Nordisk Forlag, som er en del af Arnold Busck.

Det fremgår af en meddelelse fra Gyldendal mandag formiddag.

»Nyt Nordisk Forlags aktiviteter ligger inden for Gyldendals eksisterende udgivelsesområder inden for medicin og sygepleje, litteratur til børn og unge samt non-fiktion. Tilkøbet forventes ikke at påvirke Gyldendals omsætning og resultat væsentligt for den resterende del af 2016,« skriver Gyldendal.

Gyldendal

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen