Berlingske Business
For abonnenter

Firmaer kan nå reklamesky unge via nutidens MTV

27BUSPix2-Julia-Sofia-12540.jpg
Den 19-årige YouTube-stjerne Julia Sofia Aastrup har blandt andet samarbejde med smykkefirmaet ByBiehl om en smykkekollektion. Arkivfoto: Thomas Lekfeldt.

YouTubere er i høj kurs hos virksomheder, fordi de formår at ramme en enorm, ung målgruppe. Splay-koncernen har samlet Nordens største YouTube-stjerner: En af dem er 19-årige Julia Sofia Aastrup, der har 46 mio. visninger – og hun er godt klar over, at videoerne er blevet en seriøs karriere.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen