Berlingske Business

Få et kig ind i Facebooks nye hovedkvarter

FACEBOOK-DOWN/
Foto:

Billeder af Facebooks nyindviede hovedkvarter i Menlo Park i Californien spreder sig på Instagram, og i vanlig Silicon Valley-stil ser det ikke ud til, at der er sparet på hverken grønne områder eller kuglerum.

Facebooks ansatte har fået nye kontorer, og helt i tråd med teknologi-giganters hang til legerumsindbydende kontormiljøer, er firmaets nye hovedkvarter i Menlo Park i Californien fyldt med rekreative områder, der fører tankerne mange andre steder hen end på arbejde, skriver Version2.

Det nye kontor, der er tegnet af arkitekten Frank Gehry, skal i al sin enkelthed bestå af et stort lokale på knap 40.000 kvadratmeter, der dermed ifølge The Verge gør bygningen til rekordindehaver af det største åbne indendørs plan i verden.

pix-Facebook-betalingen

Udendørs kan medarbejdere nyde godt af Californiens milde klima i de 3,6 hektar store omkringliggende grønne område med gangstier og over 400 træer.

Skulle man have lyst til at se, hvordan hverdagen som Facebook-medarbejder tager sig ud, har teknologimediet The Verge bragt en fyldig serie af billeder.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen