Berlingske Business

Er John Lewis blevet månesyg?

john lewis department store
Foto:

En af årets mest imødesete reklamefilm er jule-filmen fra John Lewis. Den er nu landet. I år spiller en lille pige og en ensom månebeboer hovedrollerne.

Der er flere sikre tegn på, at den glade og travle juletid nærmer sig, og i vor lille, sluttede reklamekreds er årets julefilm fra den engelske stormagasinkæde John Lewis et af dem.

Nu er den landet, og reklamefilmen, som adam&eveDDB og mediebureuaet Manning Gottlieb OMD står bag, fortæller historien om en ensom mand på månen og en lille pige, der får øje på ham i sit teleskop. Det skriver Markedsføring.dk.

03busMedia Brandhouse_Circu.jpg

Der er (næsten) garanti for en tåre i øjenkrogen, når pigen efter flere forgæves forsøg får skabt kontakt til den ældre herre via et teleskop sendt til ham ved hjælp af en masse balloner. Ypperlig 1:1 kommunikation, skal vi hilse og sige.

Lydsiden udgøres af et cover af Oasis' '”Half the World Away” fra den unge norske sangerinde Aurora.

Det er 8. år i træk, at John Lewis sender en genistreg på gaden. Og priserne vil sikkert hagle ned over det vidunderlige adam&eveDDB-skabte univers. Glædelig Jul, siger vi bare.

Se filmen herunder.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen