Berlingske Business

DBU går til reklamefilmen

Landsholdstrøje. Fotboll, U21-EM, Portugal - Sverige
For DBU har det været vigtigt at vise den nye trøje frem på en overraskende måde, hvilket Michael Noer har fortolket gennem en række dystre optagelser med fodboldøjeblikke, der projiceres direkte på spillerne for at fremhæve fokus, engagement og hjerte.     Foto:

Den biografaktuelle instruktør Michael Noer fornyer DBU’s visuelle udtryk med en reklamefilm, der bringes på TV 2 op til play off-kampene mod Sverige. Se den sammenbidte film her.

Op til de to EM-gysere mod Sverige går DBU og Adidas på TV 2 med en reklame for landsholdets nye hjemmebanetrøje.

Det sker i form af en stemningsfuld reklamefilm instrueret af Michael Noer.

Han har tidligere primært gjort sig bemærket med spillefilm som fængselsdramaet ”R” og ungdomsfilmen ”Nordvest”.

Spillerne står sammen: Genoptager forhandlinger med DBU Denmark

Derudover er han aktuel med ”Nøgle Hus Spejl,” som har premiere i de danske biografer d. 12. november. Det skriver Markedsføring.dk.

Sammenbidte fodboldhelte

DBU-filmen har Pierre Emile Højbjerg, Niklas Bendtner og Yussuf Poulsen i front, og der bygges i reklamefilmen en intens, koncentreret og sammenbidt stemning op - et løfte om at give alt for trøjen, når skæbnen skal afgøres over to kampe.

03busMedia Brandhouse_Circu.jpg

For DBU har det været vigtigt at vise den nye trøje frem på en overraskende måde, hvilket Michael Noer har fortolket gennem en række dystre optagelser med fodboldøjeblikke, der projiceres direkte på spillerne for at fremhæve fokus, engagement og hjerte.  

Idéen er udviklet af Michael Noer, Mikkel Mo og Jonas Hartz og filmen er produceret af Circus Alphaville.

Du kan se filmen her.

Credits:

Instruktion: Michael Noer, Foto: Magnus Jønck, Klip: Thomas Daneskov, Musik: Bjarke Niemann, Producer: Morten Hoffmann Larsen

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen