Berlingske Business

Dansk film i fornemt selskab

klap

Det aarhusianske produktionsselskab KLAP Film er blevet nomineret ved La Jolla International Fashion Film. Det er endnu en gang filmen imagefilmen Human Sheep for designer Asger Juel Larsen, som har skabt international opmærksomhed.

Det aarhusianske produktionsselskab KLAP Film, der bl.a. har reklamebureauerne envison og AarhusKontoret i ejerkredsen, har atter vakt international opmærksomhed, skriver Markedsføring.

KLAP Film er således blevet nomineret ved La Jolla International Fashion Film, og det er endnu engang for filmen Human Sheep, som tidligere på året sendte den danske designer Asger Juel Larsen i finalen ved den internationale Woolmark konkurrence.

Med nomineringer for både ”Best Editing” og ”Best Cinematography” understreger produktionsselskabet på ny, at selskabets specialkompetencer inden for mode og livsstil er på et højt internationalt niveau.

fhhh

La Jolla International Fashion Film, bliver afholdt i Californien i juli måned og KLAP Films to frontfigurer, Viktor Sloth og Martin Strandgaard, vil naturligvis være til stede for, forhåbentligt, at hjemtage et par priser til Danmark.

Se filmen Human Sheep her.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen