Berlingske Business

Daniel Agger skal sælge jeans

Agger
Daniel Agger skal fremover være frontfigur for det danske jeansmærke Solid. Foto:

Fodboldlandsholdets anfører, Daniel Agger er ny frontfigur for det danske jeansmærke Solid. Samarbejdet bliver sidst på året synligt i butikker rundt omkring i Europa.

Danmarks i øjeblikket måske bedst kendte fodboldspiller internationalt, Daniel Agger, bliver ny frontfigur for jeansmærket Solid.

Aftalen med Liverpool-spilleren er netop kommet i hus, og det danske tøjbrand lancerer sin nye jeanslinje ”The Denim Journey” under modeugen i København.

Det skriver markedsforing.dk.

Hos CNS Group, som står bag Solid, er der stor tilfredshed med at have fået den danske fodboldstjerne til at lægge krop til det danske jeansmærke - og forventningerne er da også store til det nye samarbejde.

- De ting, som Daniel står for, og den måde han repræsenterer Danmark på, falder i god tråd med Solids værdier. Vi har kæmpet for at nå den position, som vi har inden for men’s fashion i både Danmark og Europa, men vores ambitioner rækker langt videre, fortæller Peter Mazur, direktør for CNS Group og tilføjer, at han grundlæggende ser Solid og Daniel Agger som et godt makkerpar.

Daniel Agger fremhæver ligeledes det fælles værdisæt og stoltheden over at være dansk, som toneangivende for det nye samarbejde.

- Jeg er stolt af at være dansker og af at repræsentere Danmark - og når en virksomhed, der repræsenterer de samme værdier og samme stolthed, gerne vil samarbejde om at markedsføre sig ud fra de værdier, så synes jeg, det er spændende, lyder det fra Daniel Agger.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen