Berlingske Business

Carlsberg opgiver sponsorat af det engelske landshold

. Carlsberg opgiver sit sponsorat af det engelske landshold efter 22 år, når det udløber efter VM i fodbold til sommer i Rusland.

Det skriver the Drum, der blandt andet skriver om marketing.

Carlsberg vil i stedet støtte andre sportsbegivenheder og musik.

Carlsberg vil fokusere på sponsoratet af Live Nation, der har Carlsberg som officiel øl, på musikfestivaller som Wireless, Latitude, Reading og Leeds.

Endvidere er Carlsberg officiel øl på Glastonburysfestivalen, der er en af verdens største frilufts, musik- og teaterfestivaler og afholdes hvert år i den sidste weekend af juni, for elvte år i træk.

Umiddelbart betyder det dog ikke et farvel til fodbold, da bryggeriet stadig vil støtte engelske fodboldklubber som Liverpool og Tottenham.

/ritzau/FINANS

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen