Berlingske Business

Beyoncé øger amerikanernes lyst til hummer

DOUNIAMAG-SPO-FBN-PEPSI-SUPER-BOWL-XLVII-HALFTIME-SHOW
Foto:

USA's største seafood-restaurantkæde jubler over popstjernen Beyoncés nyeste sang, der har øget restaurantens salg.

Den amerikanske restaurantkæde Red Lobster har siden popstjernen Beyoncé udkom med en ny single øget sit salg med 33 pct.

Sangen, der giver amerikanerne lyst til hummer, hedder Formation og er en hyldest til sort sydstatskultur.

Det skriver den britiske avis The Independent.

"When he f*** me good I take his ass to Red Lobster, cause I slay". Sådan lyder linjen i Beyoncé-sangen, der tilsyneladende har øget salget hos restaurantkæden Red Lobster med op til 33 pct., siden den blev udgivet lørdag.

08BUSNFL-SUPERBOWL-150554.jpg

Sangen, der også blev sunget under søndagens Super Bowl Half Time Show, vækker glæde hos restaurantkæden, der er USA's største seafood-kæde, og de har således været ude offentligt og takke superstjernen for opmærksomheden.

- Vi er meget glade for, hvad vi har set over weekenden, specielt den forbrugertillid som vi så udtrykt. Det er klart, at Beyoncé har hjulpet med at skabe nogle Red Lobster-fans, og vi er hende meget taknemmelige for det, siger administrerende direktør i Red Lobster Kim Lopdrup ifølge The Independent til CNBC.

Tirsdag: SuperBowl

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen