Berlingske Business
17:31Business Live lukker for i dag - på gensyn i morgen

Apple køber sig ind i karaokemusik

Billede
Carpool Karaoke er en del af James Cordens Late Late Show på CBS, og indslaget er populært. Den seneste episode, hvor Michelle Obama synger med, er blevet set mere end 32 millioner gange på under en uge. I alt er episoden set mere end 800 millioner gange på YouTube.

Apple har købt rettighederne til at distribuere en ny TV-serie baseret på det populære indslag »Carpool Karaoke«.

Snart kan du høre kendte synge karaoke i Apples musiktjeneste Apple Music. Apple har købt rettighederne til at distribuere en TV-serie baseret på det populære program Carpool Karaoke, hvor komikeren og TV-værten James Corden kører rundt i en bil med kendte og synger karaoke.

Det skriver Quartz.

Carpool Karaoke er en del af James Cordens Late Late Show på CBS, og indslaget er populært. Den seneste episode, hvor Michelle Obama synger med, er blevet set mere end 32 millioner gange på under en uge. I alt er episoden set mere end 800 millioner gange på YouTube.

Apple

Apple har foreløbigt bestilt 16 episoder af Carpool Karaoke, der dog sansyligvis ikke får James Corden bag rettet.

Det er ikke første gang, at Apple køber rettigheder til at lave egenproduceret indhold. Eksempelvis er selskabet er også i gang med at lave en original serie om den kendte amerikanske rapper Dr. Dre. Apple håber at kunne bruge det det originale indhold til at differentiere sig fra konkurrenter som Spotify i den hårde kamp om kunderne.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Efter et meget langt opsving på aktiemarkederne kan man næppe forvente, at den høje indtjening i de børsnoterede selskaber bliver ved med at fortsætte. Priserne på aktier er nu så høje, at de er på ni...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen