Berlingske Business
17:45Business Live lukker for i dag - på gensyn i næste uge

AGF får ingeniør-logo på trøjen

agf
Selskabet Windowmaster med sloganet "Fresh Air. Fresh People" får sit logo på AGF's nye hjemmebanetrøjer. Foto:

Selskabet Windowmaster med sloganet "Fresh Air. Fresh People" får sit logo på AGF's nye hjemmebanetrøjer.

Ingeniørselskabet Windowmaster har indgået koncernpartnerskab med fodboldklubben AGF, og det er en udvidelse af det samarbejde, de to indledte for et år siden, oplyser AGF i en pressemeddelelse.

Erik Boyter, der er administrerende direktør i Windowmaster, har fokus på at øge salget og flytte virksomheden fra at være en stærk ingeniørvirksomhed til at blive en mere kommerciel virksomhed med et stærkt kunde- og markedsfokus. Og direktøren ser AGF som en god medspiller på den rejse.

FCM

- Den øgede eksponering, vi nu får i AGF - i særlig grad på den nye hjemmebanetrøje - skal være med til at udbrede kendskabet til vores virksomhed og den nye profil, vi gerne vil have. Vores nye payoff er "Fresh Air. Fresh People" - og det passer også godt til fodbold. Frisk luft gør, at man performer bedre, og det bidrager vi til med vores bæredygtige indeklimaløsninger, der er baseret på naturlig ventilation, siger Erik Boyter i pressemeddelelsen.

Windowmaster afløser Nordbyens Energi & VVS på brystet af spillernes trøjer. Selskabet fortsætter som sponsor i AGF.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business Direct Sponseret Se alle

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Efter et meget langt opsving på aktiemarkederne kan man næppe forvente, at den høje indtjening i de børsnoterede selskaber bliver ved med at fortsætte. Priserne på aktier er nu så høje, at de er på ni...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen