Berlingske Business

Sådan dyrker du kreativiteten i virksomheden

brain
Foto:

Sommeren er et oplagt tidspunkt til at dyrke kreativiteten blandt dine ansatte. Få seks tip til at hive de gode ideer ud af dem.

Tip 3: Gør brainstorm obligatorisk

Ved at minde de ansatte om at alle har del i virksomhedens succes, og derfor også fiaskoer, og ved at bede alle om at dukke op til udviklingsmøder og brainstorms kan selv de mest uventede medarbejdere komme med værdifulde ideer.

Tip 4: Små, forskelligartede teams

Ved at danne teams af medarbejdere fra forskellige afdelinger, vil de ideer teamet kommer frem til blive varieret og måske også bedre gennemtænkt.
Derudover kan de forskelligartede teams også medvirke til, at sammenholdet i virksomheden forstærkes.

Kilde: Inc.com

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen