Berlingske Business

Personlig branding

En leder med succes skaber ikke kun sorte tal på bundlinien. En undersøgelse lavet blandt 30 virksomheder i Norge, Sverige

og Danmark, viser, at succeslederne har en bred palette af faglige og menneskelige kvalifikationer.



Kommunikation, udstråling,

karisma og ledelsesstil og evnen til at give og modtage feedback er bare nogle af de parametre som ledere bliver målt på, og

som ifølge undersøgelsen spiller en væsentlig rolle for graden af succes.



En del af lederne bruger tid og

penge på at udvikle egenskaberne hos dem selv.



To ledere fortæller, hvad de kunne bruge et kursus om stil og indre visioner

til.



De er begge selvstændige og fungerer i praksis som deres eget visitkort.



De står ofte i en situation,

hvor de på kort tid skal overbevise en potentiel kunde om, at deres ydelse, er den bedste.



Bodil Halskov og Henrik Sønksen

fik en stilforandring, der ifølge kursuslederne har fremhævet deres gode sider, og får dem til at fremstå troværdige

og i tråd med deres professionelle liv.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen