Berlingske Business

Ni personer du ikke vil være partner med

partener
Foto:

Overvejer du at starte en virksomhed op? Hold dig langt væk fra de her typer.

Det kræver mentalstyrke og hårdt arbejde, når en ny virksomhed skal bankes op fra bunden. At lægge halvdelen af din nye virksomheds skæbne over i et andet menneskes hænder, kan naturligvis føre konflikter med sig.

Derfor er det uhyre vigtigt, at det mennesker, som du vælger at have ved din side, er en person, som du kan kommunikere med.

Partnere skal nødvendigvis ikke være enige om alt, men der er nogle faresignaler, som er værd at kende.

Kan du genkende disse ni karaktertræk i din potentielle samarbejdspartner?

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen