Berlingske Business

Når virksomheden vil benytte sig af medarbejdernes private netværk

259040579.jpg
Når virksomheden vil benytte sig af medarbejdernes private netværk.

Lotte arbejder som afdelingsleder i en større handelsvirksomhed. Det er blevet kutyme, at medarbejderne i de forskellige afdelinger bruger deres private profiler på sociale medier, når de skal reklamere for virksomheden. F.eks. når der bliver opslået nye ledige stillinger, fortælles om nye produkter, virksomhedsevents og arrangementer.

Lotte ved, at nogle af medarbejderne ikke bryder sig om at bruge deres private profiler på sociale medier i sammenhæng med deres arbejdsplads.

Hun begynder dog at mærke et øget pres ovenfra, da hendes chef Signe er begyndt at spørge, hvorfor medarbejderne i Lottes afdeling er de eneste, som ikke hjælper med at dele tingene på deres private profiler, ligesom de gør i de andre afdelinger.

 

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen