Berlingske Business

Når medarbejderen ønsker sig de ”forkerte” opgaver

Business people negotiating a contract
ARKIVFOTO

Lars arbejder i hovedkontoret for en stor tøjkæde, der forhandler sportstøj. Han er leder for en afdeling, som laver analyser af kundernes oplevelse af kædens butikker og produkter.

Lars’ medarbejder, Thomas, arbejder med at lave undersøgelser via online spørgeskemaer. Han bad ved den seneste MUS-samtale Lars om lov til at prøve kræfter med at lave interviews med medlemmer af deres kundepanel. Lars synes, at det er vigtigt, medarbejderne prøver nye ting, så han sagde ja.

julehjerte

Det viser sig dog, at Thomas ikke er så god til arbejdet med disse interviews. Lars ønsker derfor, at Thomas går tilbage til kun at lave spørgeskemaundersøgelser. Thomas er selv meget begejstret for den nye  opgave og udtrykker, at han gerne vil bruge endnu mere tid på den type arbejdsopgaver.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen