Berlingske Business

Når man gerne vil have en dyr efteruddannelse

Ragazza Pensierosa

Linda vil gerne have længere efteruddannelse, da hun drømmer om at blive direktør. Men efteruddannelsen er dyr - bør hun tilbyde chefen noget til gengæld?

Linda er leder af økonomiafdelingen i et advokatfirma. Hun er glad for sit arbejde, og hun bestræber sig på hele tiden at udvikle sig og lære nyt. Gennem de sidste 15 år har hun taget en masse efteruddannelse i form af kortere og længere kurser og undervisningsforløb.

Selvom hun er ganske tilfreds med sit job, drømmer hun om i fremtiden at blive administrerende direktør, og derfor er hun nu meget opsat på at få en MBA-uddannelse.

Men sådan en efteruddannelse er dyr, og det vel tage en stor del af firmaets samlede budget til efteruddannelse. Hun ved ikke, hvordan hun skal overbevise sin chef om at få bevilliget MBA’en. Hun tænker, at det måske vil hjælpe, hvis hun tilbyder chefen noget til gengæld.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen