Berlingske Business

Når man bliver kæreste med direktøren

210709909.jpg

Amalie er leder af salgsteamet i en mellemstor virksomhed, der sælger butiksinventar. Virksomheden, der er en del af en stor, international koncern, fik for to år siden en ny administrerende direktør.

Amalie og direktøren har hele tiden haft et godt og tæt samarbejde, men i løbet af det seneste halve år er kærligheden vokset frem i mellem dem, og de har netop gjort det officielt, at de er blevet kærester.

588275285.jpg

Amalie fornemmer, at der bliver snakket i krogene om hende og direktøren. For eksempel ved hun, at særligt én af lederkollegaerne ikke bryder sig om, at de to er blevet kærester. Amalie kan ikke finde ud af, om forholdet til direktøren betyder, at hun skal begynde at se sig om efter et nyt job. Hun vil være ked af at forlade virksomheden.

Kilde: Lederne / www.lederne.dk

130377995.jpg

 

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen