Berlingske Business
17:46Tak for i dag

Når kollegaen bliver for privat

Gossip in the office

Hvor private kan kolleger være? Og bør en mellemleder reagere, når en kollega fortæller lidt for intime detaljer fra privatlivet? Deltag i ugens dilemma.

Uffe er mellemleder i en større dansk butikskæde, hvor han er afdelingsleder for cirka 25 medarbejdere.

I løbet af den seneste uge har Uffe modtaget et par klager over salgsassistenten Camilla, som netop er vendt tilbage fra sommerferie. Klagerne går på, at Camilla konstant fortæller om sin kærlighedsferie til Paris med sin nye kæreste. Kollegaerne finder Camillas historier stødende og upassende, da de til tider involverer seksuelle hentydninger.

Uffe har selv hørt Camilla fortælle om sin ferie, men han er ikke stødt på den slags detaljer, som kollegaerne finder stødende. Uffe er i tvivl, om han skal reagere, fordi medarbejdersammensætningen er meget blandet, og medarbejderne har forskellige opfattelser af, hvad der passende på en arbejdsplads.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Efter et meget langt opsving på aktiemarkederne kan man næppe forvente, at den høje indtjening i de børsnoterede selskaber bliver ved med at fortsætte. Priserne på aktier er nu så høje, at de er på ni...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen