Berlingske Business

Når julevagtplanen skal gå op

Jul
Foto fra Iris.

En elektronikforretning har valgt at udvide telefontiderne for deres kundeservice, så kunder nu kan ringe og få hjælp 24 timer i døgnet hele året rundt. Et tilbud, som kunderne benytter sig af i stor stil.

Den første jul med de nye telefonåbningstider rykker nærmere med hastige skridt. Ledelsen forventer, at kundeservice får travlt i juledagene med at hjælpe kunderne godt i gang med deres nye elektroniske julegaver.

Chefen for butikkens kundeservice, Vibeke, må nu finde ud, hvilke medarbejdere, der skal tage de upopulære vagter i år. Vagterne ligger på den 24., 25., 26., 31. december og 1. januar. Udsigten til at arbejde i juledagene og på nytårsaften er bestemt ikke noget, medarbejderne ser frem til med begejstring. Især dem med børn vil gerne være hjemme hos familien i julen.  Vibeke har forgæves forsøgt at få nogen til at melde sig frivilligt.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen