Berlingske Business

Når en ny strategi udfordrer stresspolitikken

Young and beautiful businesswoman tired from work in the office
Foto: Iris.

Hvad ville du gøre som mellemleder, hvis din stressramte afdeling pludselig står overfor forandringer med udsigt til øget arbejdspres? Deltag i ugens dilemma.

Kjeld er leder af logistikafdelingen i en større virksomhed, der producerer og handler med fødevarer. Efter flere langtidssygemeldinger på grund af stress, har virksomheden netop vedtaget en stresspolitik med formålet at forebygge og forhindre flere sygemeldinger.

Nu varsler direktøren for Kjelds område en ny forandring for forretningsområdet, som især vil berøre Kjelds afdeling med et markant øget arbejdspres. Forandringen er endnu uofficiel, men Kjeld forudser, at ændringerne vil sætte den netop vedtagne stresspolitik under pres.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen