Berlingske Business

Når chefen ikke lytter

571855123.jpg

Karen har været salgschef i en større detailkæde i et halvt år. I den periode har hun haft rigtig travlt med at få afdelingen til fungere efter en omstrukturering. Derfor har hun ikke haft meget tid til at dyrke relationen til salgs- og marketingdirektøren, der ansatte hende. De har kun udvekslet nogle få høfligheder, når de har været på tomandshånd.

Nu, hvor den nye struktur er faldet på plads, har hun nogle ideer til, hvordan nogle arbejdsgange kan ændres. Men det kniber for hende at få direktøren i tale.

Karen står med en fornemmelse af, at direktøren ikke vil tage mod nye ideer. Karen mener ikke desto mindre, at hendes input er så relevant, at direktionen bør forholde sig til dem.

Louise

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen