Berlingske Business
For abonnenter

Momondos store drivkraft

27BUSDagens-foto--CMO-14404.jpg
Årets CMO 2016 er Tore Pein Jensen fra Momondo, der her har fået prisen overrakt af Berlingskes salgs- og marketingdirektør, Jens B. Arnesen. Efter overrækkelsen blev prismodtageren overrasket af medarbejdere fra Momondo. Foto: Linda Kastrup

Blandt fem andre kandidater endte Tore Pein Jensen fra rejsesøgemaskinen Momondo med at blive kåret til årets marketingchef 2016. Tore Pein Jensen er en stor drivkraft bag Momondos succes.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen