Berlingske Business

Kom med erhvervslederne til Folkemøde #dkboz

Folkemøde
Overskrift
Dkboz hashtag skilt
Overskrift

Flere og flere chefer strømmer til Folkemødet på Bornholm. Men hvad laver de egentlig derovre? Det kan du nu få svar på, når cheferne overtager Berlingske Business' Instagramprofil og twitterfeedet #dkboz.

Folkemødet på Bornholm er vokset eksplosivt de seneste fem år. Fra 2011 til 2014 er antallet af daglige deltagere steget fra 3.000 til 22.000, og i år vil mere end 2600 begivenheder finde sted. I takt med den udvikling er flere og flere erhvervsledere begyndt at være til stede på solskinsøens demokratidage. Her finder du dem både til debatterne, på restauranterne og til festerne.

Men hvilke events deltager de egentlig i? Og hvad bruger de helt konkret deres tid på? Berlingske Business giver dig nu svaret, når vi overlader vores Instagramprofil samt twitterfeedet #dkboz til cheferne.

Vi vil gerne opfordre dig til at indgå i dialog med dem på de sociale medier. Det kan du gøre ved at holde øje med hashtagget #dkboz.

Følg med på Instagram og Twitter.

Fra torsdag til søndag vil følgende ledere opdatere dig på, hvordan de prioriterer deres tid på Bornholm:

Lars Seier Christensen fra Saxobank, Lykke Friis fra Københavns Universitet, Jesper Nygård fra Realdania, Flemming Besenbacher fra Carlsbergfondet, Peter Goll fra Falck, Lars Fæste fra Boston Consulting Group, Joachim Sperling fra Axcel, Thomas Aarestrup Jepsen fra Philip Morris, Jens Bjerrisgaard fra Semler A/S og Gorm Wisweh fra Gorm's.

Artiklen fortsætter under billedet
Dkboz hashtag skilt

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen