Berlingske Business

Erhvervsledere: "VL er ikke en mystisk loge"

VL2013_Business
Overskrift
VL-Døgnet 2013 har deltagelse af omtrent 600 danske erhvervsfolk, og i år foregår det i i Operaen i København. Foto:
 

Eliten i dansk erhvervsliv holder det årlige stævnemøde "VL-døgnet" - se toplederne får ud af deres VL-netværk.

Når landets erhvervsledere jævnligt mødes i deres VL-grupper, så er dagsordenen ikke at danne magtfulde loger og smide kødben til hinanden i form af lukrative bestyrelsesposter.

Det handler derimod om at udveksle erfaringer og få input til at løse problemstillinger på mange forskellige måder. Det er i hvert fald den forklaring, man får, når man spørger erhvervslederne selv.

Berlingske Business mødte nogle af topcheferne til årets VL-døgn, der netop er blevet skudt i gang i Operaen i København.

Se TV-indslaget hvor du f.eks. kan høre tidligere forsvarschef og nuværende seniorrådgiver hos Terma, Tim Sloth Jørgensen fortælle, hvordan han konkret bruger sin VL-gruppe. Hør også Jørgen Huno Rasmussen -- afgående topchef hos FL Schmidt - røbe, hvilket arrangement han ser mest frem til.

Også afgående topchef i Novozymes, Steen Riisgaard, koncerndirektør hos Chr. Hansen, Carsten Hellmann og Annette Stube, der er ansvarlig for bæredygtighed hos A.P. Møller-Mærsk, deltager i indslaget.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen