Berlingske Business

Du er dit eget visitkort

- Man har jo sjældent en time med et power point show, men ofte kun 2 minutter i en elevator eller i en pause til en konference

til at overbevise en kunde om, at man er et møde værd, siger Regitze Schrøder.



Derfor har hun sammen med

Lise Fredslund og Britta Jacobsen lavet "Lifeperformance".



Lifeperformance tilbyder kurser og coaching og målgruppen

er især selvstændige, ledere og mindre virksomheder. Kursisterne skal finde visionen for deres virksomheder og finde det

bedste frem i sig selv. Råd til personlig stil er en del af kurset, ligesom de lærer at bruge stemmen rigtigt, når

de står foran en forsamling. En undersøgelse lavet af Håndværksrådet viser, at karisma, karakter og

evnen til at kommunikere spiller en væsentlig rolle for succesledere i en virksomhed. Undersøgelsen er lavet blandt 30

virksomheder med succes i Danmark, Sverige og Norge. Lifeperformance blev skabt, da Regitze Schrøder så et uopfyldt behov

hos de mindre virksomheder.



- Mange mindre selvstændige erhvervsvirksomheder har brug for at profilere sig, men har ikke

ressourcer til at bruge penge til markedsføring, forklarer Regitze Schrøder og fortæller, at et førstehåndsindtryk

bliver skabt på et minut, så det er vigtigt, at kunne udtrykke det man står for både med kroppen og ord. Hun

er udover at være partner i Lifeperformance også formand for Danske Erhvervskvinder.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen