Berlingske Business

Djurslands Bank henter ny CEO i egne rækker

En ny topchef kan snart sætte sig i direktørstolen hos Djurslands Bank. Den nuværende administrerende direktør, Ole Bak, er nemlig fyldt 60 år, og han har meddelt bestyrelsen, at han ønsker at blive pensioneret fra banken med udgangen af april måned 2016.

Ole Bak har været ansat i Djurslands Bank i 33 år, og de seneste 14 år har han været en del af bankens direktion.

Det oplyser Djurslands Bank i en meddelelse til fondsbørsen.

Danske Bank Årsregnskab fra A.P. Møller Mærsk Danske banker k

Fra 1. maj er det Lars Møller Kristensen, der er fundet i egne rækker, som kan sætte sig til rette i stolen på bankens direktørkontor.

Lars Møller Kristensen er 55 år, HD i organisation og har været ansat i banken siden 2003, hvor han blev ansat som underdirektør og efterfølgende udnævnt til vicedirektør.

Fra 1. november 2014 har han været direktør og medlem af bankens direktion. Inden ansættelsen i Djurslands Bank arbejdede Lars Møller Kristensen i forskellige lederjobs i BG Bank, der indtil lukningen i 2007, var en division i Danske Bank.

/ritzau/FINANS

arbejdernes landsbank

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen