Berlingske Business

Det sker på VL-døgnet 2009

VL-døgnet 2009 løber af stabelen den 2. og 3. februar i Det Kongelige Teaters nye skuespilhus på Kvæsthusbroen i København. Oplægget “Den danske supermodel” er hovedsagelig lavet af 17 medlemmer af VL-gruppe 67 som et slags “drama i fem akter”

  • 1. akt: Hvem er vores heltinde?
  • 2. akt: Store scene: Hvad kan vores heltinde?
  • 3. akt: Den store identitetskrise
  • 4. akt: Klimaks
  • 5. akt: Den store finale


I hver akt tager oplægsholdere og workshops de forskellige temaer op.

På programmet er en lang række danske og internationale oplægsholdere. Blandt de udenlandske oplægsholdere er businessprofessor og forfatter Constantinos Markides, stifter og direktør Jim Goodnight, SAS Institute og redaktør Robert Kuttner, The American Prospect.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen