Berlingske Business

Verdens mest indflydelsesrige virksomheder

Verdens mest indflydelsesrige virksomheder - 7
Foto:

BusinessWeek har kåret verdens mest indflydelsesrige virksomheder i et verdensomspændende samarbejde med forskere, konsulenter og topchefer. Her har de udvalgt ti virksomheder, der har spillet en markant stor rolle i 2008, og som spiller en afgørende rolle på hvor den næste generation af ledere bliver udklækket. Vi bringer her en oversigt over de syv mest indflydelsesrige virksomheder:

Toyota er den sjette mest indflydelsesrige virksomhed med et årligt salg på 283 milliarder dollar, der bliver spået til snart at blive større en General Motors og dermed verdens største billeverandør. Tusinder har studeret deres lean produktions metoder til hvordan de skærer fedtet væk i virksomheden og gør medarbejderne endnu mere effektive.

Læs mere her:

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen