Berlingske Business
For abonnenter

MUS og MÅS: »Jeg går herfra og føler, at jeg er en succes, fordi jeg ved, hvilken vej jeg skal gå«

21BUS20180316-145721-5-1230.jpg
Hos konsulentvirksomheden Hartmanns supplerer man de årlige MU-samtaler med månedlige, opfølgende MÅ-samtaler. Medarbejderne brugerblandt andet samtalernetil at få vendt ideer og tanker med ledelsen og at tage bestik af deres resultater. Fra venstre er det Mouna Er Riadi, Pia Sandengen, Lars Pelch og Claus Wiinholt. Foto: Linda Kastrup

Næsten hver tredje oplever medarbejderudviklingssamtaler som en »sludder for en sladder« ifølge en ny undersøgelse. Hos Hartmanns suppleres MUSen med flere »touchdowns«, hvor man følger op på MUSen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen