Berlingske Business

Krisen skaber innovation

Kort nyt: Selv om krisen for mange virksomheder har betydet hurtig krisehåndtering, har der alligevel været tid til at gå i tænkeboks og være innovativ.

Det viser en endnu ikke offentliggjort undersøgelse fra Ledernes Hovedorganisation.

Knap hver anden, 44 procent, af de adspurgte ledere mener, at krisen medfører mere innovation og nytænkning.

Ifølge Malene Salskov Amby, arbejdsmiljøkonsulent i Ledernes Hovedorganisation, er det en positivt, da det er vigtigt ikke kun at fokusere på nedskæringer og hurtig brandslukning.

»De virksomheder, der tænker nyt og innovativt, beholder en kampånd,« siger Malene Salskov Amby.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen