Berlingske Business

Hjernen må ikke gå i stå klokken 17

Hjernen må ikke gå i stå klokken 17 - 1
Foto:

Hvis en ny eller kommende leder skal imponere iværksætteren og Jubii-stifter Martin Thorborg, kan det blandt andet ske ved at udvise fleksibilitet i forhold til arbejdstid.

Martin Thorborg har nemlig stor respekt for ledere, der ikke lægger skjul på, at de også er ”firmaets mand” uden for arbejdstiden – for eksempel ved at sende en e-mail klokken 23.

”Jeg forventer ikke, at folk skal sidde og arbejde to timer hver aften, men man må gerne vise, at man er superinteresseret i sit job, og ens hjerne ikke er gået i totalt private mode, bare fordi klokken er blevet 17,” siger han til Lederne.dk.

Thorborg understreger, at det, han primært kigger på hos kommende ledere, er de menneskelige egenskaber.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen