Berlingske Business

Frynsegoderne er på tilbagetog

Det er slut med dyre julegaver og gratis fitness. Virksomhederne vender nemlig hver en krone for at klare den vanskelige økonomiske situation, og derfor vælger de personalegoderne fra, skriver dagbladet Børsen.

»Det er noget, der er blevet mindre interessant på det seneste. Der er meget, der er sat på standby som følge af krisen. Nu er det mere jordnære problemer, vi slås med,« siger chefkonsulent Jan Storm Thomsen fra DI. De seneste år har frynsegoderne haft gyldne tider. Fleksible lønordninger og bonuspakker, fri frugt, fri bil og fri telefon har været normen mange steder.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen