Berlingske Business

Dansk økonomi-professor på liste over superhjerner

lasse
Professor på CBS, Lasse Heje Pedersen

En professor i finansiering ved Copenhagen Business School er kommet med på Reuters' rapport over de mest indflydelsesrige forskere i 2015.

En dansker ryger op i klassen af superhjerner. Det er professor på Copenhagen Business School, CBS, Lasse Heje Pedersen, der er kommet med på ISI/Thomson Reuters rapport over verdens mest indflydelsesrige forksere i 2015.

Han er professor i finansiering og er den eneste skandinaviske forsker, der er med på listen inden for kategorien økonomi og business. Listen baserer sig på den forskning som de enkelte professorer har lavet i løbet af året.

04BUSAktieforsker.jpg

Lasse Heje Pedersen har ligeledes skrevet bogen Efficiently Inefficient - How Smart Money Invest & Market Prices Are Determined. Den er kommet med på Business News Networks liste over de bedste økonomibøger i 2015.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen