Berlingske Business
For abonnenter

Bahares smartphone sørger for, at hun altid er lidt på arbejde

16BUSBahare-Haghshenas-De#2.jpg
Overskrift
Portræt af Bahare Haghshenas, senior konsulent hos Deloitte.
Stine Lomborg
Overskrift
Stine Lomborg er Ph.d. i medievidenskab og leder af det nye forskningsprojekt på Københavns Universitet, som skal undersøge, hvad teknologien gør ved vores grænse mellem arbejde og fritid og måden, vi kommunikerer på. Foto:
Bahare Haghshenas
Overskrift
Bahare Haghshenas er senior konsulent hos Deloitte, hustru og mor til to små børn. Det kan være svært at balancere arbejde og familieliv, når kontoret altid ligger og hviler i lommen - i smartphonen. Foto:

Hvad betyder vores brug af medier for grænsen mellem arbejde og fritid? Det skal et nyt forskningsprojekt undersøge.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen