Berlingske Business
For abonnenter

13-tals-pigen er terningens nye vogter: »Jeg har altid gjort mig umage«

31BUS20170530-110720-4BM-14.jpg
»Hvis noget er værd at gøre, så gør det godt, og hvis ikke, så stop med at beskæftige dig med det,« lyder Danske Spil-topchef Susanne Mørch Kochs motto. Foto: Sofie Mathiassen

Susanne Mørch Koch er nået til tops i Danske Spil, og hun har et klart budskab: Kvinder i hendes position skal signalere, at det sagtens kan lade sig gøre både at være topchef og en god og kærlig mor.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen