Berlingske Business

Stylepit gør klar til at forlade fondsbørsen

stylepit
Medstifter i online-tøjbutikken Stylepit, Christian Bjerre Kusk, der forlader selskabet ved generalforsamlingen. Foto:

Nye ejere, nye tider. Online modeselskabet Stylepit forbereder sig på et exit fra fondsbørsen.

Tøjselskabet Stylepit kan meget snart være fortid på fondsbørsen i København. Selskabet er blevet overtaget af Bestseller-koncernen, og den nye ejer har nu fremsat forslag om blive afnoteret.

Anders Holch Povlsen, Bestseller.

Det oplyser Stylepit i en indkaldelse til en ekstraordinær generalforsamling, som finder sted 6. januar.

På generalforsamlingen skal der desuden vælges en ny bestyrelsesformand og en række nye medlemmer. Formand N.E. Nielsen takker af, og han får selskab ud af døren af Christian Bjerre Kusk og Stein Lande.

15BUSAnders-Holch-Povlsen-a.jpg

Ulrik Feldstedt Hjorth, finansdirektør i Allianceplus, bliver i bestyrelsen og til at supplere ham, foreslår bestyrelsen, at man vælger Michael Schrøder, som arbejder med forretningsudvikling i Pandora, Jens Christian Buhl, som er direktør for e-commerce hos Bestseller, og Regina M. Andersen, der er advokat og tidligere partner hos Bech-Bruun.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen