Berlingske Business

Glunz & Jensens økonomidirektør har sagt op

kjeld
- Jeg vil gerne takke Jens for en stor indsats i de seneste 3,5 år. Jens har været en væsentlig drivkraft i den udvikling, Glunz & Jensen har gennemgået i perioden, hvor vi har etableret to forretningsområder og samtidig tilpasset vores omkostninger, siger selskabets administrerende direktør, Keld Thorsen, i fondsbørsmeddelelsen. Foto:

Økonomidirektøren i Glunz & Jensen, Jens Christian Nielsen, har fredag opsagt sin stilling med virkning fra 31. december 2015.

Økonomidirektøren i Glunz & Jensen, Jens Christian Nielsen, har fredag opsagt sin stilling med virkning fra 31. december 2015.

Det fremgår af en meddelelse til fondsbørsen.

- Jeg vil gerne takke Jens for en stor indsats i de seneste 3,5 år. Jens har været en væsentlig drivkraft i den udvikling, Glunz & Jensen har gennemgået i perioden, hvor vi har etableret to forretningsområder og samtidig tilpasset vores omkostninger, siger selskabets administrerende direktør, Keld Thorsen, i fondsbørsmeddelelsen.

glunz jensen

Den afgående økonomidirektør vil i sin opsigelsesperiode stå til rådighed for selskabet og fortsætte sit arbejde efter nærmere aftale, fremgår det af meddelelsen.

Selskabet venter at kunne finde en ny økonomidirektør inden årets udgang.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen