Berlingske Business

Danisco-kunde har negativ vækst

Danisco: Storkunde med negativ vækst i relevant division.

Procter & Gamble solgte tre pct. mindre i selskabets Fabric Care and Home Care-division i finansåret 2008/09.

Der er dermed svagt faldende organisk vækst hos en af Daniscos enzymproducent Genencors største kunder. Genencor sælger enzymer til vaskemidler til netop den Procter & Gamble-division.

Procter & Gambles samlede koncernresultat var en spids over analytikernes forventninger, idet man præsterede en indtjening per aktie på 80 cents mod ventede 78 cents, som var medianen af estimater indsamlet af Bloomberg News.

RB-Børsen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen