Berlingske Business

Coca-Cola bedste brand

For anden gang i træk er Coca-Cola kåret som Danmarks stærkeste B2C Superbrand 2004.



Bag selve kåringen

står Superbrands B2C Council 2004, der består af danske eksperter inden for branding, ledelse og kommunikation. Coca-Cola

er udvalgt blandt de i alt 256 brands på det danske marked, som councilet i år har fundet værdige til titlen som

Superbrands 2004.



-Coca-Cola er en legende inden for branding, som vi alle kan lære utrolig meget af. Brandet har på

forbilledlig vis opbygget og udbygget en så stærk og klar identitet i både Danmark og resten af verden, og i dag

ved stort set alle, hvilke værdier det står for.







-trichs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen