Berlingske Business

Carlsberg afviser utilfredshed med Liverpool-ejere

Carlsberg afviser medierapporter om, at selskabet skulle være utilfreds med ejerne af fodboldklubben Liverpool FC, som den danske bryggerigigant er hovedsponsor for.

- Vi har tillid til ejerne og tillid til den måde, de har kørt tingene på i de sidste par år, siger marketingdirektør Keld Strudahl ifølge Bloomberg News.

Dermed afviser han indholdet i en artikel på Financial Times' hjemmeside, hvor avisen citerer en anonym kilde tæt på Carlsberg for, at Carlsberg har et "dystert" syn på den engelske fodboldklubs amerikanske ejere Tom Hicks og Georg Gillett.

Samtidig verserer der vedholdende rygter i de engelske medier om, at de to ejere er ved at sælge klubben - denne gang til en kuwaitisk rigmand. Den slags rygter har kørt længe, og det fik i december Keld Strudahl til at lufte en utilfredshed med ejerne.

- Vi savner en udmelding fra ejerne om, hvorvidt de har tænkt sig at beholde klubben eller ej. Vi er heller ikke tilfredse med, at de ikke overholder løftet om at opføre et nyt stadion. Indtil de beslutter sig, er klubben i et dødvande, sagde Keld Strudahl til Tipsbladet.

(RB-Børsen: Tlf: 33300335, E-mail: redaktion@rb-borsen.dk, www.rb-borsen.dk )

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen