Berlingske Business

Brøndby kaster 17 mio. kr. efter forbedringer ved stadion

Billede
Brøndby Stadion. Foto:

Fodboldklubben Brøndby IF investerer cirka 17 mio. kr. i forbedringer af faciliteterne omkring klubbens stadion.

Forbedringerne er en del af den igangværende Strategi 6.4 og omfatter blandt andet en asfalteret parkeringsplads nord for stadion, en optimering af cykelparkeringen og en udbygning af Vilfort-loungen, der blandt andet får et nyt tv-studie.

Derudover opføres der også en ny materielhal, fortæller Brøndby IF i en meddelelse.

Inter

Projekterne finansieres med penge fra den nyligt gennemførte emission, der sendte et bruttoprovenu på 100 mio. kr. i Brøndbys retning.

- Jævnfør vores prospekt har direktionen og bestyrelsen besluttet at anvende størstedelen af provenuet fra emissionen til at forbedre udvalgte faciliteter på og omkring Brøndby Stadion. Vi glæder os over, at vi så hurtigt efter emissionen kan påbegynde arbejdet, så vi kan skabe endnu bedre rammer for vores fans, sponsorer og samarbejdspartnere her på Brøndby Stadion, siger Jesper Jørgensen, der er administrerende direktør i Brøndby IF, i en meddelelse.

Durmisi om Betis-skifte: Jeg var aldrig i tvivl

- Vi har et par mindre projekter på tegnebrættet, men det bliver dog først et stykke ind i det nye år, at vi tager stilling til, hvilke yderligere investeringer, vi som klub ønsker at foretage, fortsætter direktøren.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen