Berlingske Business

Sådan håndterer smv’er kunde-klager

Hvordan bruger din virksomheder kundeklager konstruktivt?. Her kan du læse, hvordan seks virksomheder gør:

Lyt, ager og gør kunderne glade. Det handler om at lytte – til input og klager fra kunderne. Og være systematisk omkring det.

Derved kan virksomheder optimere både servicen og produkterne – og måske endda vende klagen til en salgsfremmende aktivitet.

Det kræver dog ressourcer konstant at have fokus på strategien, som ikke bliver mindre vigtigt i trængte tider.

Sådan lyder det blandt andet fra en række virksomheder – dels fra ErhvervsBladet.dks ErhvervsPanel og fra iværksætternetværket Amino, hvor ErhvervsBladet.dk har bedt små og mellemstore virksomheder dele deres erfaringer med at bruge kundeklager konstruktivt. Her kan du læse om seks virksomheders erfaringer:

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen